מה כוללת המילה מיתוג? עד איזה פינות רחוקות יכולות להגיע משימות המיתוג? איך בונים מותג חוצה פלטפורמות ומדיות? איך ממתגים ארגון בהקמה ותוך כדי תנועה? איך מתנהלים תחת דיון ציבורי נוקב וחוסר וודאות? דורון ידון בשאלות אלה ויציג את הסיפור מאחורי מיתוג ״כאן״ - תאגיד השידור הישראלי 3 ערוצי טלווזיה, 8 תחנות רדיו, פודקאסטים, אתרים, אפליקציות, מדיות חברתיות ועוד ועוד אסטרטגיה ועיצוב ככלים שבאים לשרת דבר אחד: תוכן! עוד מעט כאן
דורון גולדנברג, מנכ״ל ושותף ב-FIRMA. The Brandhouse מומחה בעל ניסיון רב בהובלה וניהול של תהליכי מיתוג לארגונים ועסקים. בוגר בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים, הרצה במחלקה לתקשורת חזותית ב-7 שנים האחרונות. מאמין במותג ככלי מייצר מוטיבציות לאנשים ומוקד השפעה מרכזי בהצלחה של ארגונים. מאמין ביכולת של מותגים לשנות ולהשפיע על עשייתם לטובת הכלל. שואף לייצר ערך אמיתי בכל פרוייקט ומשימה. על פירמה: firmabrands.com
יונתן לוי, יזם הי טק ואמן המתמחה בניהול מוצר וחווית משתמש, מחבר הספר. The Other Ideas בעשור האחרון פיתח מוצרים חדשניים ופורצי דרך עבור חברות סטארט-אפ ותאגידים בארץ ובעולם.
האירוע למעצבים ומעצבות – ויתקיים בהפרדה | 'הפורמה' הוא מיזם ללא מטרות רווח | המפגשים מיועדים למעצבים.ות בעלי ניסיון בתחום | עלות מסובסדת: 50 ש"ח